Program
Naplánujte si svůj čas efektivně a vyberte si ty aktivity, které pomohou právě vašemu podnikání
Pokryjeme všechna témata, která vás zajímají. Vystoupí podnikatelé s bohatými zkušenostmi z marketingu, HR, obchodu nebo řízení firem. Žádná teorie, jen sdílení praktických řešení a příkladů dobré praxe. Ukážeme vám, jak to zvládli jiní, abyste to zvládli i vy.
Přednášková stage
Přednášková stage se zaměří na příběhy těch, kteří překonali problémy, zvládli krize, využili příležitosti a dovedli své firmy k úspěchu a stabilitě. Nečekejte žádnou teorii. Řečníci budou sdílet své osobní příběhy, jak v dané chvíli přemýšleli, čeho se báli a co nakonec získali. To vše na základě praktických zkušeností z vedení podniků.
Inspirujte se od podnikatelů, jako jste vy, kteří chápou, co děláte a proč to děláte!
Simona je jednou z nejvýznamnějších a nejúspěšnějších českých podnikatelek. V roce 2010 na zelené louce založila a k úspěšnému exitu na začátku roku 2024 dovedla technologicko-logistickou společnost Zásilkovna, respektive její mateřskou společnost Packeta. Své a manželovy podnikatelské aktivity v roce 2017 zastřešila vytvořením rodinného holdingu JSK Investments, jehož prostřednictvím spravuje a zhodnocuje majetek, aby ho mohla uspořádaný a efektivně zhodnocovaný v budoucnu předat svým třem dětem.
Na začátku Albi táhla parta spolužáku jako malou garážovou firmu. Dnes ji tvoří 660 zaměstnanců a 1,8 mld. obratu. Co se podařilo z původních hodnot a atmosféry zachránit a jak na to?
Co se dozvíte?
Lidé jako klíč
Růst a udržitelnost
Hodnoty a příběh
Na vrcholu fouká a jste tam sami
Co vám dané téma přinese?
„Budu s vámi sdílet své osobni podnikatelské zkušenosti a praktické rady. Zbytek je na vás.”
Tento workshop je určen pro každého, kdo chce posunout své hranice a dosáhnout větších úspěchů jak v osobním, tak i profesním životě. Na zkušenostech z praxe vám ukážu, proč ryba smrdí od hlavy.
Co se dozvíte?
Jak pracovat s miskami vah práce a soukromého života
Proč je důležité zaměřit se na tvorbu pro ostatní, nikoliv jen pro sebe
Jak překonat obavy z neúspěchu a vydat se cestou kontinuálního růstu
Konkrétní tipy pro udržení motivace k dlouhodobým cílům
Jak proměnit seberozvoj v klíčový nástroj pro úspěšnou kariéru
Co vám dané téma přinese?
„Ukážu vám, jak může být správně směrovaná motivace katalyzátorem vašeho úspěchu a klidu.“
Budovat brand ano, nebo ne? Nabízíme vám praktický a reálný příklad, jak budování brandu ovlivnilo tržby startupové společnosti CityZen - značky unikátního českého oblečení, na kterém není vidět pot. Také zjistíte, jaký vliv má televize a další média.
Co se dozvíte?
Co je to brand? - stručné připomenutí
Konkurenční výhoda a metoda tří kruhů. Než začnete investovat do brandu, je dobré si udělat revizi
Jak se CityZen popral s TV reklamou a na co si dát pozor
Jak měřit povědomí o značce
Mají zákazníci především nakoupit, nebo si vás mají zamilovat?
Co vám dané téma přinese?
„Ukázkový příklad z praxe, jak lze za 5 let vybudovat povědomí o značce tak, aby vás každý třetí člověk znal.“
Dvacetiminutovka o marketingu, u které si budete říkat: „Proč jsem tohle nevěděl/a dřív?“ Od autorů Alzáka, kteří pomohli odstartovat miliardový růst Alzy.
Co se dozvíte?
Proč je důležité znát svého zákazníka a jak na něho přijít
Ne každá informace, kterou chcete zákazníkovi sdělit, má stejnou hodnotu. Co jim tedy říkat?
Jaký je rozdíl mezi reklamou a marketingem? Proč je důležité tyto pojmy nezaměňovat
Jak změnit svou firmu ve stroj na peníze
Co vám dané téma přinese?
„Říkáte si, co se může nejhoršího stát? Ukážeme si praktické příklady firem, které kvůli špatné kampani zkrachovaly a projdeme si tři marketingové otázky, jejichž zodpovězením změníte svou firmu ve stroj na peníze.“
Při startu podnikání všichni podnikatelé tuší, že je čeká spousta překážek. Technologie, finance, zákazníci a dokonce i rodinné vztahy…Při budování týmu zjistíte, že s lidmi přichází nové příležitosti, které mohou zásadně ovlivnit úspěch vašeho podnikání.
Co se dozvíte?
Poučíte se z mých chyb a ušetříte tak opravdu hodně peněz
Známá poučka „Co neměříte, neřídíte“ vám pomůže zefektivnit procesy a dosáhnout lepších výsledků
Ukážu vám, že měření výkonu může být přínosné a etické, navzdory názorům některých HR profesionálů
Vyvážený pracovní vztah je klíč k dlouhodobému úspěchu, a to i v době nízké nezaměstnanosti
S tím správným přístupem může každý člověk přispět k růstu vaší firmy
Co vám dané téma přinese?
„Udělejte ze svých lidí palivo pro váš byznys.“
Panelová diskuze nabídne praktické rady a inspiraci, jak malé firmy mohou pomocí marketingu růst a dosáhnout svých cílů. Účastníci se dozví, jak sladit kreativitu se strategií a financemi anebo jak inovativně využít marketing v HR.
Kreativní tvorba obsahu – Milan Drozen – zakladatel Czech Promotion & bikero.cz
Strategické plánování marketingu – Kateřina Tygl – marketingová konzultantka
Finanční řízení – Tomáš Schwarz – marketingový stratég
Efektivní využití marketingu při náboru zaměstnanců – Jana Jáčová– CEO UOL účetnictví
Tomáš Vala nasdílí své zkušenosti s řízením rodinné firmy, v rámci které působí od jejího vzniku před více než 30 lety. A to od úplných začátků k postupnému přerodu s 1000 spolupracovníky. Přesto se stále snaží zachovat ducha „rodinnosti“, což je ale čím dál složitější.
Co se dozvíte?
Krátká rekapitulace historie firmy
Význam hodnot nejen v rodinné firmě – kdy s nimi začít a na čem stavět
Otevřenost a sdílení informací ve firmě
Jak se sebevzdělávat, když nemám zkušenosti odjinud
Klíčem k úspěchu je vytrvalost a disciplína
Co vám dané téma přinese?
„Mým cílem je přinést dostatek inspirace majitelům nejen rodinných firem.“
V dnešním dynamickém podnikatelském prostředí je klíčové mít ve firmě zastoupení, které dokáže převzít otěže v případě nečekaných událostí. Tato přednáška se zaměří na to, jak vybudovat silný tým klíčových osobností, které zajistí dlouhověkost a úspěch vaší firmy, i když vy jako majitel nebudete přítomní.
Co se dozvíte?
Jak identifikovat a rozvíjet klíčové osobnosti ve vaší firmě
Jak efektivně delegovat úkoly a odpovědnosti na ostatní zaměstnance
Jak dokumentovat znalosti a know-how, aby se předešlo jejich ztrátě
Jak vytvořit plán nástupnictví, který zajistí plynulost podnikání
Jak posílit firemní kulturu a týmovou spolupráci pro dlouhodobý úspěch
Co vám dané téma přinese?
„Získáte klíčové nástroje a strategie, které zajistí, že vaše firma bude prosperovat i v případě vaší nepřítomnosti.“
Když se řekne zaměstnavatel lidí se zdravotním postižením, napadlo by vás, že se jedná třeba o firmu nebo sociální podnik, kdy je na pozici hlavního vývojáře člověk po rakovině, vedoucí logistiky s celiakií, mzdová účetní s roztroušenou sklerózou, hlavní ajťák s paranoidní schizofrenií, prakticky nevidomý právník? A že tento subjekt může hrát prim v několika oborech? V našem případě v rozvoji sociálního podnikání a výběrové kávě?
Co se dozvíte?
Jak se z Revenium stal největší zaměstnavatel lidí se zdravotním postižením v regionu
Jaké jsou úskalí a benefity (nejen legislativní) v zaměstnávání lidí se zdravotním postižením
Může člověk, který má „papír na nemoc“ pracovat na plný úvazek?
Rozdíl mezi sociálním podnikem a chráněnou dílnou
Kolik kávy vlastně můžeme za den vypít, aniž by nám hrozilo, že se z nás stane člověk se zdravotními obtížemi?
Co vám dané téma přinese?
„Snažíme se dělat věci tak, aby zájemci o produkt až později zjistili, že za ním stojí práce lidí se zdravotním postižením. Změna přístupu ke kávě a její různorodosti je samozřejmě něco, co chce čas. A my v Reveniu se snažíme obecně měnit přístupy k některým zažitým principům. Ať už se týkají právě kávy, nebo lidí se zdravotním postižením.“
Přijďte si poslechnout autentický příběh Martina Kotmela, zakladatele firmy Kotmel Instalatéři s.r.o., který se z chaotického šéfa proměnil v systematického lídra díky zavedení procesů a digitalizace. Jak zvládl krizové momenty a našel rovnováhu mezi prací a osobním životem?
Co se dozvíte?
Jak jsem na vrcholu podnikatelského stresu objevil důležitost procesů
Jak zavedení procesní architektury zachránilo moji firmu před krachem
Jak jsem se naučil efektivněji řídit firmu díky automatizaci a digitalizaci
Jaký nástroj mi pomohl spravovat cashflow, náklady a řízení zakázek
Jak jsem nalezl rovnováhu mezi prací a osobním životem díky novému mindsetu
Co vám dané téma přinese?
„Naučím vás, proč se nebát věcí, kterým nerozumíte, a jak správně implementovat zkušenosti ostatních do vašeho podnikání.“
Networking
Setkejte se a přirozeně navazujte kontakty v přátelské a uvolněné atmosféře. Poznejte podnikatele z celé České republiky, podělte se s nimi o svůj příběh nebo si poslechněte ten jejich a získejte novou perspektivu a cenné obchodní kontakty.
Získejte novou perspektivu a cenné obchodní kontakty.
Poznejte další profesionály, jako jste vy, a navažte cenné kontakty i potenciální spolupráci Pběhem řízeného networkingu. V každém kole máte čtyři minuty na představení sebe a svého podnikání a na to se dozvědět, co dělá člověk naproti vám.
Expertní konzultace
Dvakrát denně můžete využít expertní konzultaci. Máte problém, který vás právě teď trápí? I krátký čas s expertem vám přinese jasné řešení. Experti z oblastí HR, finančního řízení, marketingu, expanze a leadershipu budou připraveni vám pomoci.
Registrace budou spuštěny v nejbližších dnech. Chytněte si svou dvacetiminutovku s expertem, který vám pomůže s řešením vašeho problému.
10:30 - 12:30
Oblast expertízy
Zakládání společností, změny ve společnostech
Příprava nebo revize smluv
Právo pro marketingové a mediální agentury
Vymáhání pohledávek
Registrace ochranných známek
Oblast expertízy
Optimalizace logistických a zásobovacích řetězců
Procesní řízení a integrace
Rozvoj obchodních modelů a expanze
Krizový management a adaptace na změny
Vyjednávání a spolupráce s partnery
Spolupráce a hledání společného úspěchu v obchodě
Propojování a sdílení obchodu a zkušeností
Finanční řízení, KPI a controlling
Motivace a vedení obchodních týmů
Oblast expertízy
Marketingová strategie
Procesní plánování a nástroje
Jak zadávat reklamu
Obsahový marketing
Analýza a finance
Oblast expertízy
Psychodiagnostika ve výběru a rozvoji zaměstnanců
Metody náboru a výběru zaměstnanců
Práce s kompetencemi a kompetenčními modely
Talent management
Firemní kultura
HR strategie
Oblast expertízy
Automatizace,
E-mail marketing
Online prodeje a funnely
Technická řešení a nastavení
Audit a strategie
Oblast expertízy
Firemní struktura
Klíčové procesy – vedení obchodního případu od A do Z
Komunikace ve firmě
Odpor ke změnám
Nedostatečné monitorování a vyhodnocování
Oblast expertízy
Zvyšování hodnoty a výkonu firem
Vytváření systémů pro finanční řízení firmy
Hledání možností pro budoucí rozvoj firmy prostřednictvím ekonomických a finančních analýz
Využívání podnikových dat a systémů business intelligence pro řízení
Tvorba strategie v oblasti rozvoje firmy
14:00 - 16:00
Oblast expertízy
Zakládání společností, změny ve společnostech
Příprava nebo revize smluv
Příprava obchodních podmínek a GDPR pro e-shopy
Vymáhání pohledávek
Registrace ochranných známek
Právo nemovitostí
Oblast expertízy
Procesní řízení
Řízení projektů
Řízení změny
Organizace firmy
Time management
Týmová spolupráce a komunikace
Motivace
Firemní kultura
Oblast expertízy
Strategické plánování
Vztahy s veřejností
Design značky
Inzerce
Poradenství pro značku
Oblast expertízy
Nastavení HR procesů zejména pro růstovou strategii
Identifikace klíčových pozic a lidí, potažmo kritických pozic a lidí ve firmě
Identifikace a tvorba firemní kultury provázané s firemní strategií
Zajištění pracovněprávní oblasti – jak mít vše správně
Hledání efektivity v lidech i procesech včetně realizace kroků, které ke kýžené efektivitě povedou
Oblast expertízy
Efektivní řízení firmy pomocí digitálních nástrojů – jak využít technologie k lepšímu řízení podnikání
Snižování zátěže rutinních a opakujících se úkolů – jak se zbavit administrativy, která zabírá čas
Optimalizace firemních procesů – jak zjednodušit a zefektivnit pracovní postupy ve firmě
Výběr a implementace digitálních nástrojů – poradenství při výběru a nasazení vhodných aplikací pro malé firmy
Vývoj aplikací na míru pomocí Low-code/No-code – tvorba řešení, která přesně odpovídají potřebám vaší firmy
Oblast expertízy
Cenotvorba produktu
Systém odměňování prodejců a jejich motivace
Nastavení obchodního procesu
Psychologie vyjednávání a práce s námitkami
Prodejní dovednosti
Oblast expertízy
Pokročilé účetnictví – deriváty, rezervy
Základy daní
Základní i pokročilé nastavení financí, včetně procesů
Audit – závěrky, dotace
ESG – reporting – kdo, co, pomoc
Konsolidace – příprava, kdo,...
Otázky k transfer pricingu
IFRS a US GAAP
Workshop stage
Workshopová stage vás naučí, jak implementovat konkrétní technologická, marketingová, HR či finanční řešení. Naučíte se orientovat v nejnovějších aplikacích, které vám ušetří čas i peníze a pomohou vaše podnikání posunout vpřed.
Společně sdílejte své zkušenosti a najděte funkční řešení.
Na která témata se můžete těšit?
#marketing
#kyberbezpečnost
#prodej
#HR
#data
#ecommerce
#AI