Program


Naplánujte si svůj čas efektivně a vyberte si ty aktivity, které pomohou právě vašemu podnikání

Pokryjeme všechna témata, která vás zajímají. Vystoupí podnikatelé s bohatými zkušenostmi z marketingu, HR, obchodu nebo řízení firem. Žádná teorie, jen sdílení praktických řešení a příkladů dobré praxe. Ukážeme vám, jak to zvládli jiní, abyste to zvládli i vy.


Přednášková stage

Přednášková stage se zaměří na příběhy těch, kteří překonali problémy, zvládli krize, využili příležitosti a dovedli své firmy k úspěchu a stabilitě. Nečekejte žádnou teorii. Řečníci budou sdílet své osobní příběhy, jak v dané chvíli přemýšleli, čeho se báli a co nakonec získali. To vše na základě praktických zkušeností z vedení podniků.

Inspirujte se od podnikatelů, jako jste vy, kteří chápou, co děláte a proč to děláte!

09:30 - 10:00
Zahájení akce


10:00 - 10:20
Simona Kijonková
Rozhovor o tom, že když se chce, tak to jde


Více informací

Simona je jednou z nejvýznamnějších a nejúspěšnějších českých podnikatelek. V roce 2010 na zelené louce založila a k úspěšnému exitu na začátku roku 2024 dovedla technologicko-logistickou společnost Zásilkovna, respektive její mateřskou společnost Packeta. Své a manželovy podnikatelské aktivity v roce 2017 zastřešila vytvořením rodinného holdingu JSK Investments, jehož prostřednictvím spravuje a zhodnocuje majetek, aby ho mohla uspořádaný a efektivně zhodnocovaný v budoucnu předat svým třem dětem.

10:20 - 10:40
Antonín Kokeš
Od garážové firmy k úspěšnému řetězci


Více informací

Na začátku Albi táhla parta spolužáku jako malou garážovou firmu. Dnes ji tvoří 660 zaměstnanců a 1,8 mld. obratu. Co se podařilo z původních hodnot a atmosféry zachránit a jak na to? 

Co se dozvíte?

  • Lidé jako klíč

  • Růst a udržitelnost 

  • Hodnoty a příběh

  • Na vrcholu fouká a jste tam sami

Co vám dané téma přinese?

„Budu s vámi sdílet své osobni podnikatelské zkušenosti a praktické rady. Zbytek je na vás.”

10:40 - 11:00
Jakub Moravec
Sebemotivace: Jak se z toho nezbláznit a stále se rozvíjet dál


Více informací

Tento workshop je určen pro každého, kdo chce posunout své hranice a dosáhnout větších úspěchů jak v osobním, tak i profesním životě. Na zkušenostech z praxe vám ukážu, proč ryba smrdí od hlavy.

Co se dozvíte?

  • Jak pracovat s miskami vah práce a soukromého života

  • Proč je důležité zaměřit se na tvorbu pro ostatní, nikoliv jen pro sebe

  • Jak překonat obavy z neúspěchu a vydat se cestou kontinuálního růstu

  • Konkrétní tipy pro udržení motivace k dlouhodobým cílům

  • Jak proměnit seberozvoj v klíčový nástroj pro úspěšnou kariéru

Co vám dané téma přinese?

„Ukážu vám, jak může být správně směrovaná motivace katalyzátorem vašeho úspěchu a klidu.“

11:00 - 11:30
Přestávka
Dobijte energii kávou a malým občerstvením

11:30 - 11:50
Pavel Hrstka
Jak budovat značku, aby vás za 5 let znal každý třetí Čech


Více informací

Budovat brand ano, nebo ne? Nabízíme vám praktický a reálný příklad, jak budování brandu ovlivnilo tržby startupové společnosti CityZen - značky unikátního českého oblečení, na kterém není vidět pot. Také zjistíte, jaký vliv má televize a další média.

Co se dozvíte?

  • Co je to brand? - stručné připomenutí

  • Konkurenční výhoda a metoda tří kruhů. Než začnete investovat do brandu, je dobré si udělat revizi

  • Jak se CityZen popral s TV reklamou a na co si dát pozor

  • Jak měřit povědomí o značce

  • Mají zákazníci především nakoupit, nebo si vás mají zamilovat?

Co vám dané téma přinese?

„Ukázkový příklad z praxe, jak lze za 5 let vybudovat povědomí o značce tak, aby vás každý třetí člověk znal.“

11:50 - 12:10
Jan Coufal & Milan Drozen
Vydělávejte 5x tolik díky marketingu


Více informací

Dvacetiminutovka o marketingu, u které si budete říkat: „Proč jsem tohle nevěděl/a dřív?“ Od autorů Alzáka, kteří pomohli odstartovat miliardový růst Alzy. 

Co se dozvíte?

  • Proč je důležité znát svého zákazníka a jak na něho přijít

  • Ne každá informace, kterou chcete zákazníkovi sdělit, má stejnou hodnotu. Co jim tedy říkat?

  • Jaký je rozdíl mezi reklamou a marketingem? Proč je důležité tyto pojmy nezaměňovat

  • Jak změnit svou firmu ve stroj na peníze

Co vám dané téma přinese?

„Říkáte si, co se může nejhoršího stát? Ukážeme si praktické příklady firem, které kvůli špatné kampani zkrachovaly a projdeme si tři marketingové otázky, jejichž zodpovězením změníte svou firmu ve stroj na peníze.“

12:10 - 12:30
Jana Jáčová
Vybírejte zaměstnance, kteří budou pro firmu motorem, ne brzdou


Více informací

Při startu podnikání všichni podnikatelé tuší, že je čeká spousta překážek. Technologie, finance, zákazníci a dokonce i rodinné vztahy…Při budování týmu zjistíte, že s lidmi přichází nové příležitosti, které mohou zásadně ovlivnit úspěch vašeho podnikání.

Co se dozvíte?

  • Poučíte se z mých chyb a ušetříte tak opravdu hodně peněz

  • Známá poučka „Co neměříte, neřídíte“ vám pomůže zefektivnit procesy a dosáhnout lepších výsledků

  • Ukážu vám, že měření výkonu může být přínosné a etické, navzdory názorům některých HR profesionálů

  • Vyvážený pracovní vztah je klíč k dlouhodobému úspěchu, a to i v době nízké nezaměstnanosti

  • S tím správným přístupem může každý člověk přispět k růstu vaší firmy

Co vám dané téma přinese?

„Udělejte ze svých lidí palivo pro váš byznys.“

12:30 - 14:00
Obědová pauza
Dejte si něco dobrého k obědu u našeho prodejního stánku

14:00 - 15:00
Milan Drozen & Jana Jáčová & Kateřina Tygl & Tomáš Schwarz
Panelová diskuze: Marketing pro malé firmy


Více informací

Panelová diskuze nabídne praktické rady a inspiraci, jak malé firmy mohou pomocí marketingu růst a dosáhnout svých cílů. Účastníci se dozví, jak sladit kreativitu se strategií a financemi anebo jak inovativně využít marketing v HR.

  • Kreativní tvorba obsahu – Milan Drozen – zakladatel Czech Promotion & bikero.cz

  • Strategické plánování marketingu – Kateřina Tygl marketingová konzultantka

  • Finanční řízení – Tomáš Schwarz – marketingový stratég

  • Efektivní využití marketingu při náboru zaměstnanců – Jana Jáčová– CEO UOL účetnictví

15:00 - 15:30
Přestávka
Dobijte energii kávou a malým občerstvením

15:30 - 15:50
Tomáš Vala
Víc než jen práce: Budování firemní kultury a identity


Více informací

Tomáš Vala nasdílí své zkušenosti s řízením rodinné firmy, v rámci které působí od jejího vzniku před více než 30 lety. A to od úplných začátků k postupnému přerodu s 1000 spolupracovníky. Přesto se stále snaží zachovat ducha „rodinnosti“, což je ale čím dál složitější.

Co se dozvíte?

  • Krátká rekapitulace historie firmy

  • Význam hodnot nejen v rodinné firmě – kdy s nimi začít a na čem stavět

  • Otevřenost a sdílení informací ve firmě

  • Jak se sebevzdělávat, když nemám zkušenosti odjinud

  • Klíčem k úspěchu je vytrvalost a disciplína

Co vám dané téma přinese?

„Mým cílem je přinést dostatek inspirace majitelům nejen rodinných firem.“

15:50 - 16:10
Jana Bastien
Může vaše firma fungovat bez vás? Nebojte se předat otěže


Více informací

V dnešním dynamickém podnikatelském prostředí je klíčové mít ve firmě zastoupení, které dokáže převzít otěže v případě nečekaných událostí. Tato přednáška se zaměří na to, jak vybudovat silný tým klíčových osobností, které zajistí dlouhověkost a úspěch vaší firmy, i když vy jako majitel nebudete přítomní.

Co se dozvíte?

  • Jak identifikovat a rozvíjet klíčové osobnosti ve vaší firmě

  • Jak efektivně delegovat úkoly a odpovědnosti na ostatní zaměstnance

  • Jak dokumentovat znalosti a know-how, aby se předešlo jejich ztrátě

  • Jak vytvořit plán nástupnictví, který zajistí plynulost podnikání

  • Jak posílit firemní kulturu a týmovou spolupráci pro dlouhodobý úspěch

Co vám dané téma přinese?

„Získáte klíčové nástroje a strategie, které zajistí, že vaše firma bude prosperovat i v případě vaší nepřítomnosti.“

16:10 - 16:30
Hana Potměšilová
Výběrovka, která chytne za srdce: Sociální podnikání s lidmi se zdravotním omezením


Více informací

Když se řekne zaměstnavatel lidí se zdravotním postižením, napadlo by vás, že se jedná třeba o firmu nebo sociální podnik, kdy je na pozici hlavního vývojáře člověk po rakovině, vedoucí logistiky s celiakií, mzdová účetní s roztroušenou sklerózou, hlavní ajťák s paranoidní schizofrenií, prakticky nevidomý právník? A že tento subjekt může hrát prim v několika oborech? V našem případě v rozvoji sociálního podnikání a výběrové kávě?

Co se dozvíte?

  • Jak se z Revenium stal největší zaměstnavatel lidí se zdravotním postižením v regionu

  • Jaké jsou úskalí a benefity (nejen legislativní) v zaměstnávání lidí se zdravotním postižením

  • Může člověk, který má „papír na nemoc“ pracovat na plný úvazek?

  • Rozdíl mezi sociálním podnikem a chráněnou dílnou

  • Kolik kávy vlastně můžeme za den vypít, aniž by nám hrozilo, že se z nás stane člověk se zdravotními obtížemi?

Co vám dané téma přinese?

„Snažíme se dělat věci tak, aby zájemci o produkt až později zjistili, že za ním stojí práce lidí se zdravotním postižením. Změna přístupu ke kávě a její různorodosti je samozřejmě něco, co chce čas. A my v Reveniu se snažíme obecně měnit přístupy k některým zažitým principům. Ať už se týkají právě kávy, nebo lidí se zdravotním postižením.“

16:30 - 16:50
Martin Kotmel
Od chaotického šéfa k systematickému lídrovi: Jak procesy zachránily mou firmu


Více informací

Přijďte si poslechnout autentický příběh Martina Kotmela, zakladatele firmy Kotmel Instalatéři s.r.o., který se z chaotického šéfa proměnil v systematického lídra díky zavedení procesů a digitalizace. Jak zvládl krizové momenty a našel rovnováhu mezi prací a osobním životem?

Co se dozvíte?

  • Jak jsem na vrcholu podnikatelského stresu objevil důležitost procesů

  • Jak zavedení procesní architektury zachránilo moji firmu před krachem

  • Jak jsem se naučil efektivněji řídit firmu díky automatizaci a digitalizaci

  • Jaký nástroj mi pomohl spravovat cashflow, náklady a řízení zakázek

  • Jak jsem nalezl rovnováhu mezi prací a osobním životem díky novému mindsetu

Co vám dané téma přinese?

„Naučím vás, proč se nebát věcí, kterým nerozumíte, a jak správně implementovat zkušenosti ostatních do vašeho podnikání.“

17:00 - 20:00
Volná zábava
Dejte si pivo nebo víno, opečte si na ohni buřty, poslechněte si DJe a poznejte se s ostatními účastníky

Networking

Setkejte se a přirozeně navazujte kontakty v přátelské a uvolněné atmosféře. Poznejte  podnikatele z celé České republiky, podělte se s nimi o svůj příběh nebo si poslechněte ten jejich a získejte novou perspektivu a cenné obchodní kontakty.

Získejte novou perspektivu a cenné obchodní kontakty.

12:30 - 13:45
Business speed networking
Řízený networking s Markem Hodkem & Karolínou Škodovou


Více informací

Poznejte další profesionály, jako jste vy, a navažte cenné kontakty i potenciální spolupráci Pběhem řízeného networkingu. V každém kole máte čtyři minuty na představení sebe a svého podnikání a na to se dozvědět, co dělá člověk naproti vám.

Expertní konzultace

Dvakrát denně můžete využít expertní konzultaci. Máte problém, který vás právě teď trápí? I krátký čas s expertem vám přinese jasné řešení. Experti z oblastí HR, finančního řízení, marketingu, expanze a leadershipu budou připraveni vám pomoci.

Registrace budou spuštěny v nejbližších dnech. Chytněte si svou dvacetiminutovku s expertem, který vám pomůže s řešením vašeho problému.

10:30 - 12:30

Daniel Macek
#právo


Více informací

Oblast expertízy

  • Zakládání společností, změny ve společnostech

  • Příprava nebo revize smluv

  • Právo pro marketingové a mediální agentury

  • Vymáhání pohledávek

  • Registrace ochranných známek

Michal Pěnička
#firemní procesy


Více informací

Oblast expertízy

  • Optimalizace logistických a zásobovacích řetězců

  • Procesní řízení a integrace

  • Rozvoj obchodních modelů a expanze

  • Krizový management a adaptace na změny

  • Vyjednávání a spolupráce s partnery

  • Spolupráce a hledání společného úspěchu v obchodě

  • Propojování a sdílení obchodu a zkušeností

  • Finanční řízení, KPI a controlling

  • Motivace a vedení obchodních týmů

Kateřina Tygl
#marketing


Více informací

Oblast expertízy

  • Marketingová strategie 

  • Procesní plánování a nástroje

  • Jak zadávat reklamu 

  • Obsahový marketing

  • Analýza a finance

Tomáš Rodný
#HR


Více informací

Oblast expertízy

  • Psychodiagnostika ve výběru a rozvoji zaměstnanců

  • Metody náboru a výběru zaměstnanců

  • Práce s kompetencemi a kompetenčními modely

  • Talent management

  • Firemní kultura

  • HR strategie

Andrea Honzová
#digitalizace


Více informací

Oblast expertízy

  • Automatizace,

  • E-mail marketing

  • Online prodeje a funnely

  • Technická řešení a nastavení

  • Audit a strategie

Kamila Brandejsová
#obchodní procesy


Více informací

Oblast expertízy

  • Firemní struktura

  • Klíčové procesy – vedení obchodního případu od A do Z

  • Komunikace ve firmě

  • Odpor ke změnám

  • Nedostatečné monitorování a vyhodnocování

Radek Jonáš
#finance


Více informací

Oblast expertízy

  • Zvyšování hodnoty a výkonu firem

  • Vytváření systémů pro finanční řízení firmy

  • Hledání možností pro budoucí rozvoj firmy prostřednictvím ekonomických a finančních analýz

  • Využívání podnikových dat a systémů business intelligence pro řízení

  • Tvorba strategie v oblasti rozvoje firmy

14:00 - 16:00

Iva Čípová
#právo


Více informací

Oblast expertízy

  • Zakládání společností, změny ve společnostech

  • Příprava nebo revize smluv

  • Příprava obchodních podmínek a GDPR pro e-shopy

  • Vymáhání pohledávek

  • Registrace ochranných známek

  • Právo nemovitostí

Regina Kubcová
#firemní procesy


Více informací

Oblast expertízy

  • Procesní řízení

  • Řízení projektů

  • Řízení změny

  • Organizace firmy

  • Time management

  • Týmová spolupráce a komunikace

  • Motivace

  • Firemní kultura

Adam Ondráček
#marketing


Více informací

Oblast expertízy

  • Strategické plánování

  • Vztahy s veřejností

  • Design značky

  • Inzerce

  • Poradenství pro značku

Petra Polusová
#HR


Více informací

Oblast expertízy

  • Nastavení HR procesů zejména pro růstovou strategii

  • Identifikace klíčových pozic a lidí, potažmo kritických pozic a lidí ve firmě

  • Identifikace a tvorba firemní kultury provázané s firemní strategií

  • Zajištění pracovněprávní oblasti – jak mít vše správně

  • Hledání efektivity v lidech i procesech včetně realizace kroků, které ke kýžené efektivitě povedou

Adam Bárta
#digitalizace


Více informací

Oblast expertízy

  • Efektivní řízení firmy pomocí digitálních nástrojů – jak využít technologie k lepšímu řízení podnikání

  • Snižování zátěže rutinních a opakujících se úkolů – jak se zbavit administrativy, která zabírá čas

  • Optimalizace firemních procesů – jak zjednodušit a zefektivnit pracovní postupy ve firmě

  • Výběr a implementace digitálních nástrojů – poradenství při výběru a nasazení vhodných aplikací pro malé firmy

  • Vývoj aplikací na míru pomocí Low-code/No-code – tvorba řešení, která přesně odpovídají potřebám vaší firmy

Marek Čačka
#obchodní procesy


Více informací

Oblast expertízy

  • Cenotvorba produktu

  • Systém odměňování prodejců a jejich motivace

  • Nastavení obchodního procesu

  • Psychologie vyjednávání a práce s námitkami

  • Prodejní dovednosti

Helena Vojáčková
#finance


Více informací

Oblast expertízy

  • Pokročilé účetnictví – deriváty, rezervy

  • Základy daní

  • Základní i pokročilé nastavení financí, včetně procesů

  • Audit – závěrky, dotace

  • ESG – reporting – kdo, co, pomoc

  • Konsolidace – příprava, kdo,...

  • Otázky k transfer pricingu

  • IFRS a US GAAP

Workshop stage

Workshopová stage vás naučí, jak implementovat konkrétní technologická, marketingová, HR či finanční řešení. Naučíte se orientovat v nejnovějších aplikacích, které vám ušetří čas i peníze a pomohou vaše podnikání posunout vpřed.

Společně sdílejte své zkušenosti a najděte funkční řešení.

10:00 - 18:00
Workshopy
Každou hodinu budou probíhat workshopy, o kterých se již brzy dozvíte více!


Více informací

Na která témata se můžete těšit?

#marketing

#kyberbezpečnost

#prodej

#HR

#data

#ecommerce

#AI

Nejlepší čas na koupi vstupenky je právě teď!