FEST DoToho! Olomouc

Den, který vaše podnikání posune o rok!

Nejpraktičtější festival pro majitele malých firem přichází do Olomouce! Unikátní setkání 100 podnikatelů a expertů sdílejících zkušenosti na rovinu a bez tabu. Žádná teorie, jen praktické tipy, které vám pomohou podnikat lépe. A to vše ve FEST atmosféře!


24. 4. 2025 | 9:00 - 16:00
Dům u parku, Palackého 21, Olomouc


Festival, který má skutečný dopad na podnikání


První ročník FESTu DoToho! se vyprodal týden před zahájením a zúčastnilo se ho více jak 400 podnikatelů z řad malých firem. Žádná teorie – desítky podnikatelů a expertů předávajících si praktické zkušenosti z podnikání, na rovinu a bez tabu.

FEST ukázal, že když se spojí
podpora, pokora a pohoda s autentickou atmosférou a skutečnou chutí sdílet, vznikne něco výjimečného – místo, kde se lídři českého byznysu potkávají s odvážnými majiteli malých firem, aby společně rostli a měnili pravidla hry.

A teď tohle všechno přinášíme i do Olomouce!

Co získáte v ceně vstupenky


Skvělí řečníci z praxe


Výběr specializovaných workshopů


Networking v přátelském a otevřeném prostředí


Osobní konzultace s experty


Pohodová atmosféra


Přehled digitálních řešení a diskuze s jejich dodavateli


Oběd & svačinky & káva v ceně vstupenky


Bonus: Program DoToho! pro nové účastníky

Program


Připravujeme pro vás ty nejlepší přednášky, praktické workshopy, expertní konzultace a networking. Stejně jako v minulém ročníku chceme, aby si každý odnesl nové kontakty, konkrétní rady a inspiraci pro svůj byznys.

Hlavní stage


9:00 - 10:00
Coffee networking 🤝


10:00 - 10:10
Zahájení akce 🚩


10:10 - 10:40
Martin Bernátek
Jak praktikovat Brand Leadership: Příběh OlaOla a Ovečkárny
#přednáška


Více informací

V téhle přednášce vám ukážu opravdový příběh budování značek. Klíčový je smysl – proč firma existuje, co chce změnit a komu pomáhá. Bez jasného smyslu zůstává značka jen prázdnou schránkou. Povím vám, jak jsme v Ovečkárně a OlaOla přemýšleli o brand leadershipu, řešili výzvy a inspirovali trh. Ukážu vám, jak jsme díky silnému PR výrazně zrychlili růst našich značek. Ne nudné teorie, ale konkrétní kroky a momenty, které mě potkaly při cestě od nápadu až po úspěšné projekty.

Co se dozvíte?

  • Proč řešit brand

  • Co je brand leadership 

  • Jak to funguje v praxi 

  • Pozadí budování OlaOla 

  • Jak je důležité PR

Co vám dané téma přinese?


„Pojďte se mnou nahlédnout do zákulisí budování značek, které mění pravidla hry."

10:40 - 11:10
Dominik Píchal
Oříškový král: Jak jsem z 0 vytvořil miliardovou firmu
#přednáška


Více informací

V krátkosti vám představím příběh firmy Grizly a jak se nám podařilo z pokojíku dostat na miliardovou firmu v niche segmentu. Zmíním u toho pro mě 7 důležitých oblastí a zaměřím se detailní na část řízení firmy pomocí dat. Ukážu vám jak vypadá náš reporting, jaké ukazatele sledujeme a jak je můžete zavést i ve vašem byznysu a pomohou vám zvýšit zisk.

Co se dozvíte?

  • Příběh Grizly

  • Růstová strategie

  • Jaké lidi potřebujete 

  • Zavedení finančního řízení

  • Zvyšování ziskovosti pomocí dat

Co vám dané téma přinese?

„2 věci: První, že jde uspět v niche kategorii bez mega investic a zkušenosti a druhá jak i vy můžete závest reporting a po malých kručcích zvyšovat zisk a zlepšovat zákaznický zážitek.“

11:10 - 12:10
Romana Mazalová
Jak vidí váš e-shop zákazníci – a proč (ne)nakupují?
#workshop


Více informací

Majitelé e-shopů se často dívají na svůj web jinýma očima než jejich zákazníci. Jaké psychologické faktory ovlivňují rozhodování při nákupu? A jak si otestovat, zda váš e-shop skutečně funguje tak, jak si myslíte? V tomto workshopu se podíváme na uživatelskou zkušenost z pohledu psychologie i praktického testování.

Co se dozvíte?

  • Proč zákazníci někdy nepostřehnou tlačítko „Koupit“, i když je velké a červené.

  • Jak drobné změny v designu a textech zvyšují důvěryhodnost a konverze.

  • Jaké chyby v e-shopech nejčastěji brzdí prodeje (a jak je snadno opravit).

  • Jak přemýšlí zákazník při rozhodování a jak ovlivnit jeho volbu.

  • Jak provést jednoduchý uživatelský test, který vám ukáže skryté problémy.

Co vám dané téma přinese?

„Pomůžu vám podívat se na váš e-shop očima zákazníků – a pochopit, proč někdy nenakupují, i když by mohli.“

12:10 - 13:00
Obědová pauza 🍽️


13:00 - 13:30
Martin Klčo
Don’t die stupid: Dobrý marketing v malé firmě - prakticky
#přednáška


Více informací

Nezabíjejte svou firmu marketingem bez pořádného dopadu. 10 nejčastějších „failů", ale taky spousta dobrých příkladů z praxe, které váš marketing posunou na novou úroveň.

Co se dozvíte?

  • Co malé firmy nejčastěji podceňují?

  • Na co zapomínají skoro všechny?

  • Kudy se nejrychleji a kudy nejefektivněji zviditelnit?

  • Jak dělat sítě, aby fungovaly?

  • Sami na koleně, nebo s agoškou?

Co vám dané téma přinese?


„Pár dobrých marketingových tipů pro každý den od markeťáka, který pomáhá malým i velkým firmám, startupům, hokejovému mistrovství světa, nebo Petru Pavlovi."

13:30 - 14:00
FEST praktický workshop🔥
#více info brzy


14:00 - 14:30
Nadupaná přednáška 🔥
#více info brzy


14:30 - 15:00
Hana Kučerová
Bejby nebude sedět v koutě
#networking warm up


Více informací

Už jste se konečně rozhodli, že zkusíte networkovat, ale najednou stojíte stranou a nevíte, jak se připojit ke skupinám, které se už baví? Jak začít konverzaci s tím správným člověkem a nenásilně přejít k tématu, které vás zajímá? Networking nemusí být stresující – pojďme ho společně odlehčit a udělat z něj užitečný i zábavný zážitek! A teď to nejlepší! Ihned po přednášce na vás čeká skutečný networking, kde si své nové triky vyzkoušíte rovnou v akci!

Co se dozvíte?

  • Jak se cítit při networkingu přirozeně a sebejistě

  • Že networking není jen pro extroverty – jak na něj i jako introvert

  • Jak překonat bariéry a nejčastější mýty o networkingu

  • Kdy a jak použít „elevator pitch“

  • Jak si z každé akce odnést nové kontakty a příležitosti

Co vám dané téma přinese?

„Nejde o sbírání vizitek ani o nucený small talk; jde o to mít kolem sebe lidi, na které se můžete obrátit – a oni na vás.“

15:00 - 16:00
Coffee networking 🤝



Workshopy a expertní konzultace


10:00 - 11:00
FEST praktický workshop 🔥
#více info brzy


11:00 - 12:00
Jakub Hýl
NotebookLM: Odemkněte sílu AI
#workshop


Více informací

Cílovou skupinou workshopu jsou jednotlivci a organizace, kteří potřebují efektivně organizovat a zpracovávat informace z různých zdrojů pomoci nástroja NotebookLM. Tento nástroj přináší uživatelům jedinečnou přidanou hodnotu tím, že umožňuje chatovat s vlastními dokumenty, webovými stránkami, audio nahrávkami a PDF soubory pomocí nejvýkonnějšího AI nástroje od Googlu.

Co se dozvíte?

  • Jaká je přidaná hodnota NotebookLM.

  • Jak pracovat v jeho prostředí, a k čemu jej můžete použít.

  • Příklady použití NotebookLM v praxi s hands on příklady.

  • Výhody NotebookLM Plus.

Co vám dané téma přinese?

„“Absolvováním školení získáte komplexní přehled o nástroji NotebookLM, jeho prostředí a praktickém využití (včetně převodu do mluveného slova).”

12:00 - 13:00
FEST praktický workshop 🔥
#více info brzy


13:00 - 15:00
Expertní konzultace 🎯
Co právě řešíte ve svém podnikání? Dvacetiminutovka s expertem vám přinese jasné řešení. Připravujeme pro vás osobní konzultace s Petrou Polusovou (HR), Honzou Pávem (automatizace), Alešem Kohoutkem (procesy) a dalšími odborníky. Registrace spustíme v nejbližších dnech.


Řečníci


Martin Bernátek
Founder OlaOla & Ovečkárna
a populizátor Brand leadershipu


Martin Bernátek patří mezi klíčové osobnosti českého online byznysu a důležitého spolutvůrce moderní české e-commerce. Z nuly odstartoval, provozoval a následně úspěšně prodal e-shop Ovečkárna, který dovedl k 300milionovému obratu. Nyní založil a stojí v čele projektu OlaOla, se kterým chce zpřístupnit dlouhověkost běžným lidem a dodat Česku zdravé roky života navíc.

#přednáška

Dominik Píchal
CEO
Grizly.cz


Dominik, který žije kousek od Olomouce, je zakladatelem e-shopu Grizly.cz, specializovaného na prodej ořechů, sušeného ovoce, zdravých potravin a prémiových surovin na vaření. Svou firmu vybudoval z dětského pokoje v domě svých rodičů do stabilního a úspěšného byznysu. Během posledních deseti let stihl nejen rozjet podnikání, ale také dostudovat na VŠE, založit rodinu a projít řadou zkušeností, které ho neustále posouvají dál.

#přednáška

PhDr. Romana Mazalová, Ph.D.
Psycholožka, UX odbornice
Univerzita Palackého


Psycholožka a odbornice na UX, marketing a psychologii reklamy. Působí na Univerzitě Palackého, kde se věnuje výzkumu uživatelského chování v e-commerce i ve zdravotnictví. Je spoluautorkou oceňovaného dokumentu Šmejdi a pomáhá firmám i institucím pochopit, jak lidé vnímají digitální prostředí – a jak ho zlepšit.  

#workshop

Martin Klčo
spoluzakladatel
Unicorn Army


Martin pomáhá marketingovým týmům, jak interně, tak jako konzultant, najít odpovědi na složité otázky týkající se spotřebitelů a trhu a to od korporací po startupy. Mimo jiné vedl marketing prezidentské kampaně generála Petra Pavla, kampaně pro Mistrovství světa v hokeji v Praze a Ostravě a pomáhal s rozjezdem  Velkého týdne malých firem. Jako dlouholetý praktik pomáhá nacházet praktická řešení, která rychle přinášejí změny. Mezi jeho specializace patří strategické plánování, inovace v oblasti zákaznické zkušenosti, marketingová efektivita, marketingová komunikace a nasazení médií.

#přednáška

Hana Kučerová
CEO
byznys hub Opero


Hanka je CEO byznys hubu Opero, kde svou energií, smyslem pro detail a schopností vidět věci v širších souvislostech udává správný směr a rytmus celému prostoru. Má bohaté zkušenosti z personálního poradenství, obchodu a marketingu, které ji přivedly k event managementu – oblasti, kde dokonale propojuje strategické myšlení s praxí. Stála u úspěšného rozjezdu neziskovky, sbírala zkušenosti v Seville i Leedsu a nepřestává se rozvíjet. Cestování, focení, sport a jazyky ji doprovázejí stejně jako nezdolný optimismus a přesvědčení, že žádná výzva není nepřekonatelná.

#workshop

Honza Páv
Podnikatel, výzkumník
a konzultant


Honza se věnuje podpoře podnikatelů už více než 10 let. Aktuálně pod záštitou Workflow pomáhá hlavně menším firmám odblokovat jejich překážky v růstu – díky lepšímu řízení firmy, vyladěné spolupráci a podpoře technologií. Věnuje se také zavádění existujících nástrojů (Asana, Airtable, Notion) i tvorbě nástrojů na míru (low-code), automatizacím a umělé inteligenci. Honza si odnesl spoustu poznatků (i šrámů) z vlastního podnikání. V roce 2013 spoluzaložil konzultantskou firmu Lovebrand (prodána 2018 do Taste) a v roce 2018 i výzkumnou agenturu Makevision. Později se podílel na rozjezdu nanuků Lunar nebo autostanů Joyride.

#expertní konzultace

Jakub Hýl
Consultant Google Cloud
Devoteam s.r.o


Jakub Hýl  je Google Certified Trainer a Principal Consultant v Devoteamu, kde se věnuje umělé inteligenci. Má bohaté zkušenosti s implementací Google Cloudu, Machine Learning a AI řešení pro velké firmy nejn v ČR ale také ve Švýcarsku.

#workshop

Petra Polusová
HR konzultantka

a koučka


Petra je zkušená konzultantka v oblasti HR s více než dvacetiletou praxí. Prošla českým i mezinárodním prostředím na různých HR pozicích včetně vedoucích pozic, kdy byla součástí top managementu a podílela se na strategickém vedení. Zaměřuje se na malé a střední firmy v růstu, obzvlášť ji baví strojírenské výrobní společnosti. Ve volných chvílích se baví kariérním i osobním koučinkem. 

#expertní konzultace

Aleš Kohoutek
Certifikovaný kouč
a mentor


Aleš má více jak 20 let zkušeností v leadershipu, managementu a obchodu. Vedl týmy nejen v České republice, ale také v Číně a Argentině a poskytoval služby největším hráčům na světovém trhu. Jako mentor a kouč strávil posledních 5 let více než 3000 hodin s klienty a čerpá nejen ze svých vlastních zkušeností, ale také ze zkušeností desítek úspěšných podnikatelů a lídrů. Kombinace aktivního naslouchání a efektivního dialogu v bezpečném prostředí umožňuje jeho klientům dosáhnout klíčových poznatků a rychle se posunout vpřed směrem k předem definovanému cíli.

#expertní konzultace

Firmy, které vám poradí s podnikáním



Opero

Opero je pražský byznys hub a coworking, kde podnikatelé, inovátoři a profesionálové nacházejí ideální prostor pro práci, networking a rozvoj. Sídlí v unikátním Štencově domě, kde propojuje komunitu lidí, kteří chtějí růst a posouvat svůj byznys dál.

Pokud vás cesty zavedou do Prahy, zastavte se v Operu – ať už na den práce v inspirativním prostředí, na některou z akcí, nebo se jen propojit s lidmi, kteří řeší podobné výzvy jako vy.

A třeba právě Opero Club bude pro vás tím správným místem, kde najdete hodnotné kontakty i nové příležitosti.


CzechTrade

I MENŠÍ FIRMY MOHOU EXPORTOVAT.

CzechTrade pomáhá českým firmám uspět na zahraničních trzích. Poskytujeme podporu od analýz trhu po konkrétní obchodní příležitosti.

Pomáháme rozvíjet exportní strategie, navazovat kontakty s partnery, organizovat oborové mise a účastnit se mezinárodních veletrhů.

Usnadňujeme expanzi, snižujeme rizika a zajišťujeme českým firmám úspěch a růst na globálních trzích.


wflow

V roce 2018 založili Robert Soudný a David Groh wflow – nástroj, který přináší revoluci do digitálního účetnictví.

Od svého založení si wflow díky uživatelsky orientovanému vývoji získává přízeň účetních i podnikatelů. Investice od společností Scio a Seed Starter České spořitelny podpořily jeho růst, což vedlo k umístění mezi 50 nejrychleji rostoucími startupy v regionu CEE a získání 5000 zákazníků. Ve spolupráci s Českou spořitelnou nyní wflow připravuje nový kartový produkt, který umožní firmám digitalizovat další typ firemních nákladů – zaměstnanecké výdaje.

Na letošním festivalu vám představíme, jak konkrétně aplikace wflow funguje - od nahrání dokladu, vytěžení dat pomocí AI, schválení dokladu až po jeho poslání do účetního nebo ERP systému. 


RAYNET

Raynet je česká firma, která vyvíjí CRM systém usnadňující práci obchodním týmům. Jejich intuitivní nástroj pomáhá firmám lépe řídit vztahy se zákazníky, efektivněji uzavírat obchody a mít vždy přehled o důležitých datech.

S více než 15 lety zkušeností a tisíci spokojených uživatelů se Raynet stal jedním z nejpopulárnějších CRM řešení na českém trhu. Pokud hledáte způsob, jak posunout svůj obchod na novou úroveň, jejich tým vám rád ukáže, jak na to – ať už online, nebo osobně v jejich ostravském HQ.

Opero

Opero je pražský byznys hub a coworking, kde podnikatelé, inovátoři a profesionálové nacházejí ideální prostor pro práci, networking a rozvoj. Sídlí v unikátním Štencově domě, kde propojuje komunitu lidí, kteří chtějí růst a posouvat svůj byznys dál.

Pokud vás cesty zavedou do Prahy, zastavte se v Operu – ať už na den práce v inspirativním prostředí, na některou z akcí, nebo se jen propojit s lidmi, kteří řeší podobné výzvy jako vy.

A třeba právě Opero Club bude pro vás tím správným místem, kde najdete hodnotné kontakty i nové příležitosti.

Kde se potkáme


Historický dům s více než stoletou tradicí – to je Dům u parku v Olomouci! Objevte s námi jedinečnou atmosféru, kde se historické jádro snoubí s moderním a funkčním interiérem. Zažijte s námi kouzlo tohoto místa, které je připraveno psát nové (nejen podnikatelské) příběhy.


DŮM U PARKU, s.r.o.

21, Palackého 75, 779 00 Olomouc

Jak se k nám dostanete?


Autem

Pokud plánujete přijet autem, Olomouc má skvělé napojení na dálnici D35 a do centra se dostanete snadno. Parkování je zdarma na parkovišti naproti Domu u parku – stačí si na recepci vyzvednout výjezdní lístek. Cesta k nám je jednoduchá a centrum města dobře dostupné.

Vlakem

Na akci se snadno dostanete i vlakem – Olomouc leží na hlavní železniční trase. Z Prahy jste tu za 2 hodiny, z Brna přibližně za 1 hodinu a z Ostravy za 50 minut. Z hlavního nádraží se k nám dostanete za 10 minut tramvají nebo autobusem. Spojení si můžete vyhledat na idos.cz.

Tramvají nebo autobusem

Pokud už jste v Olomouci, můžete k nám snadno dorazit městskou dopravou. Nejbližší zastávky jsou Nádraží město (tramvaj, přímo před objektem) a U Zlaté koule (autobus, 160 m). Jízdní řády a spoje si můžete najít na Dopravní podnik města Olomouce.

Co říkají účastníci


Nejčastější dotazy


Bude na místě k dispozici občerstvení?

Ano, součástí vstupenky je skvělé občerstvení, včetně obědu, kávy, nápojů a chutného jídla po celý den.

Musím si na workshopy a konzultace rezervovat místo předem?

Na workshopy si nemusíte rezervovat místo. Na konzultace s experty je kapacita omezená, proto doporučujeme rezervaci.

Koho na FESTu potkám a jaká tam bude atmosféra?

Na jednom místě potkáte top podnikatele z českého byznysu a 100 majitelů a ředitelů malých firem, kteří jsou na stejné vlně a posouvají se vpřed. Budete si mít co říct a bude vás to bavit. Žádná strojenost, bude to neformální a uvolněné.

Můžu na festival přijít s kolegy?

Samozřejmě! FEST DoToho! je ideální příležitostí pro networking a sdílení inspirace, takže vezměte kolegy s sebou.

Jaký je dress code na festival?

Dress code je neformální a pohodlný, abyste se mohli volně pohybovat a užít si celý den v pohodlí.

Co si mám vzít s sebou?

Přineste si zápisník na všechny užitečné tipy a kontakty a pohodlné boty. O vše ostatní se postaráme :-)

Můžu si na FEST vzít psa?

Ne, zvířata na FEST nesmí.

Jak se dostat na festival?

AUTEM
Pokud plánujete přijet autem, Olomouc má skvělé napojení na dálnici D35 a do centra se dostanete snadno. Parkování je zdarma na parkovišti naproti Domu u parku – stačí si na recepci vyzvednout výjezdní lístek. Cesta k nám je jednoduchá a centrum města dobře dostupné. Těšíme se na vás!

VLAKEM
Na naši akci se pohodlně dostanete vlakem ze všech směrů – Olomouc leží na hlavní železniční trase. Z hlavního nádraží jste v Domě u parku za přibližně 10 minut městskou dopravou. Stačí nasednout na tramvaj nebo autobus směr centrum. Jízdní řády si můžete snadno vyhledat na idos.cz. Těšíme se na vás!

TRAMVAJÍ NEBO AUTOBUSEM
Pokud už jste v Olomouci, můžete k nám snadno dorazit městskou dopravou. Nejbližší zastávky jsou Nádraží město (tramvaj, přímo před objektem) a U Zlaté koule (autobus, 160 m). Jízdní řády a spoje si můžete najít na Dopravní podnik města Olomouce. Těšíme se na vás!

Proč vstupenky stojí 1490 Kč?

Vstupenky na tuto jedinečnou akci vám můžeme nabídnout za zvýhodněnou cenu díky podpoře partnerů (Mastercard, Google, O2, Amazon, Raynet).

Co je DoToho!?

DoToho! je celoroční program byznys hubu Opero pro všechny majitele, ředitele a zaměstnance malých a středních firem, kteří se chtějí posouvat vpřed. Zakládáme si na praktických zkušenostech, práci na sobě a podporující komunitě. Za 4 roky jsme pomohli stovkám malým a středním podnikům z celé ČR. A rádi podpoříme i vás!

  • mentoring na míru

  • byznysové workshopy

  • networking

  • konzultace s experty

  • stínování firemních procesů

  • digitální knihovna

Můžete jít DoToho! online nebo živě. První 3 měsíce jsou zdarma. Více info zde.

Nejlepší čas na koupi vstupenky je právě teď!

FEST DoToho! přináší Opero a Mastercard. Partneři, kteří věří v sílu malého podnikání.

Hlavní partner

Partneři

Komunitní partneři

Sdílíme praktické zkušenosti, co mění podnikání

DoToho! je celoroční program byznys hubu Opero pro všechny majitele a ředitele malých a středních firem, které se chtějí posouvat vpřed. Za 4 roky jsme pomohli více než 1300 malým a středním podnikům z celé ČR. A rádi podpoříme i vás!

  • mentoring na míru

  • byznysové workshopy

  • networking

  • konzultace s experty

  • stínování firemních procesů

  • digitální knihovna